Emelie

Igår så tog jag bussen vid 14.40 och åkte till Emelie. När jag kom fram så stod hon och väntade på mig en bit från busshållplatsen. Blev värsta asglad, så jag sprang till henne och... överföll henne. Men ah. Sen så skulle jag klättra över ett staket, men kom nästan inte över, för jag är för kort. De första fem minutrarna skrattade jag mer än jag gjort på länge. Det blev inte precis bättre av att Emelie kittlade mig. När hon gjorde det så skrek jag "Jag är inte kittlig!" samtidigt som jag dog av skratt. Tror att jag lurade henne fullständigt.

Vi hoppade studsmatta och gick promenadet, snackade om random srs_stuff. Vi kollade på Mean Girls, som jag tröttnat på för länge sen, men eftersom att tha girl with a big leeeeeezzzbian crush är så bra så tittrade jag på den ändå. Sen skulle vi se Titanic, men srsly, den var läskig. Vi såg inte ens klart den, för vi skulle sova.

Vi ska äta pizza idag... Och Emelie lyssnar på Justin Bieber. Hemska tjej.


Jag fick tillbaka mitt nitbälte. Hoppas att jag inte glömmer det igen.

Kommentarer
Postat av: din rosa.

bor emelie nära dig eller så ?

2010-04-12 @ 19:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0