Fia älskar Darin.

Liten sms-konversation jag och Fia hade igår, när melodifestivalen gick.

Fia: Är jag srsly den enda som inte kollar melodifestivalen? ):
Jag: Ja. Jag tittar för att det är sämst.
Fia: Jag tittar inte för att det är tråkigt. Bojkottar skiten!
Jag: Jag går därifrån ibland. Som nu. Det är Darin.
Fia: Ofta han får vara med i melodifestivalen? ):
Jag: Varför skulle han inte få vara det?
Fia: För att han är en fjolla som låter som min pappa när han snarkar så fort han öppnar käften?
Jag: Ja, och folk gillar sånt?
Fia: Då kan de får komma hem till mig och lyssna på min pappa när han snarkar, mycket billigare.
Jag: Jadå.
Fia: Men srsly. han ser ut som ett rövhål och låter som en stucken gris. Varför är han omtyckt?
Jag: fan vad du förolämpar stuckna grisar.
Fia: ...<3
Jag: Har du något emot dem eller?
Fia: NE
Jag: Fan förolämpar du dem för då?


Osv.

Missförstå mig inte. Jag har ingenting emot Darin.


Kommentarer
Postat av: ROSA - Zkillad skåning ;)<3

Adda mig oxå på sms? :D <3

2010-02-21 @ 18:53:16
Postat av: Thea

Rosa: Gief nummer.

2010-02-21 @ 20:33:31
URL: http://lemoncrazydemon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0