I'm so tireeeed

Somnade väl inte sådär jättetidigt igår, men vakna, det kan man ju alltid. Jag är lite sådär borta, och det visade sig att jag inte tvättat bort varken Hitlermustaschen eller "hej" på kinden. Allt var då utsmetat och jag är svart i hela ansiktet. Även om jag inte är direkt trött så att jag behöver sova, så känns det som om jag behöver kaffe. Nao. Gimme.

Neah har en bok om kropsspråk som jag skummar igenom, väldigt intressant. Inte för att jag läser så mycket, men ooook!

Och jag har ingen jävla aning om vad jag lyssnar på för musik, Neah har en spellista som är blandad med <3awesome<3 musik och </3jobbig</3 musik. Blir lite smårr irriterad.


Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0