Lista.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Venne. Sov, eller lyssnade på musik.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Smsade.
Det sista du sa högt: "Ses sen."
Det senaste någon sa till dig: "Okej."
Vad har du druckit idag: Inget.
Vad var det senaste du åt: Macka.
Vad var det senaste du köpte: Ingen aning.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.
Vad är det för väder hos dig nu: Venne. Snöigt.
Godaste glassmaken: Öh.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jarå.
Sover du tungt: Ibland.
Drömmer du mardrömmar: Nej, och även om jag drömmer mardrömmar så vaknar jag inte.
Trivs du med ditt jobb: Vilket jobb? ;)
Favoritklädsel: Vet inte?
Favoritlåt just nu: The Killers - Tranquilize.
Vad ser du om du tittar till höger: Garderob och vägg.
Vad gör dig glad just nu: Att folk faktiskt smsar med mig!!!!1!!!1!!1 
Vad ska du göra härnäst: Städa.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Aa.
Favoritgodis: Venne.
Kläder just nu: Jeans, tröja.
Sommarplaner: Ruttna bort på mitt rum, åka till Gotland, smsa, träffa folk.
Hur många kuddar sover du med: 3.
Spelar du något instrument: Gitarr, dock så är jag självlärd och spelar sällan numera.
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska.. Och morgonmänniska, ibland.
Vad är viktigast för dig: Din mamma.
Är du kittlig: Ibland, beror på.
Snarkar du: Vet inte. Brukar liksom sova när jag sover, så ja.
Stjärntecken: Lejon.
Äckligaste insekten: Venne.
Längtar du mest efter just nu: En kram.



Ni gillar spam.

Kommentarer
Postat av: Mando

jag vill krama dig!

2010-01-06 @ 16:50:45
Postat av: Thea

Mando: KOMSI!

2010-01-07 @ 12:29:44
URL: http://lemoncrazydemon.blogg.se/
Postat av: ANONYMT :s;ssss ;O;O

du sover inte när du sover

2010-01-07 @ 13:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0