Cha

Bara några dagar kvar tills jag ska se Kent. Imorgon kommer Evelin hit, awesome.
Jag är trött, och har varit det ett bra tag. (Alltid?) Har nästan städat klart, det har tagit mig hela dagen. Det känns så bra, få bort allt som påminner om äckliga jävla minnen. Har fått bort en del saker, och jag börjar tro att det går. De där sakerna som påminner mig om saker jag inte vill tänka på är Överallt, kan inte gå igenom en enda låda utan att hitta något. Längtar tills det är över.

Jag ska bli aktiv på min blogg igen. Vet inte hur många gånger jag sagt det, men den här gången vill jag verkligen. Ah!

Kommentarer
Postat av: Jossi | Painting flowers ♥

Jag vill se dig aktiv också. :@

2010-03-28 @ 18:18:30
URL: http://paintingflowers.blogg.se/
Postat av: hanna

verkligen

2010-03-28 @ 19:06:36
Postat av: bettina

@@@:

skärp dig!!!!!11111

2010-04-03 @ 20:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0